Doprava tovaru

Všetky zásielky odosielame v spolupráci s prepravnou kuriérskou spoločnosťou SPS Slovak Parcel Service

Cena dopravy:

Objednávka v celkovej hodnote do 49 EURCena dopravy 3,50 EUR
Objednávka v hodnote 49,- EUR a viacDoprava Zdarma

Prevzatie tovaru od prepravcu. Dôležité informácie!

Pred prevzatím zásielky je potrebné dôkladne skontrolovať balenie, či obalový materiál nejaví žiadne známky poškodenia.
Ak obal javí známky poškodenia, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom!
V prípade poškodenia tovaru spíšte protokol o poškodenej zásielke s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte internetový obchod e-mailom na adrese objednavka@muziker.sk
Ak obal pri prevzatí nejavil známky poškodenia, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený, ohláste to najneskôr do 24 hodín na dispečing SPS, s.r.o. 
Telefonický kontakt na dispečing kuriérskej spoločnosti SPS, s.r.o. z celej republiky je č.:16877 (z pevnej linky), alebo predvoľba okresu a č.16877 (z mobilného telefónu).
Pokiaľ tak neurobíte, môžete si uplatniť nároky z vád zistených pri prehliadke len ak preukážete, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.
Nasledujúci pracovný deň po nahlásení príde prepravca spísať škodový protokol a tovar odvezie na reklamačné oddelenie, ktoré bude v spolupráci s internetovým obchodom situáciu riešiť.
Pokiaľ je po rozbalení tovar poškodený inak (ide o výrobnú vadu, ktorá zjavne nevznikla počas prepravy a neodhalila ju výstupná kontrola), kontaktujte prosím priamo internetový obchod E-mailom na objednavka@muziker.sk, alebo telefonicky v pracovnom čase na bezplatnej infolinke 0800 140 055.

Bližšie informácie o spôsobe dopravy

Doprava kuriérom O odoslaní tovaru prostredníctvom kuriérskej prepravnej spoločnosti je každý spotrebiteľ informovaný e-mailom alebo SMS, spolu s uvedením čísla zásielky a telefonického kontaktu na dispečing kuriérskej spoločnosti.
Telefonický kontakt na dispečing kuriérskej spoločnosti SPS, s.r.o. z celej republiky je č.:16877 (z pevnej linky), alebo predvoľba okresu a č.16877 (z mobilného telefónu). Kuriér tovar osobne doručí na adresu dodania, ktorú spotrebiteľ uviedol v objednávke. Doba prepravy je do 24 hodín od odoslania zásielky v rámci územia Slovenska.
Rozvoz zásielok sa koná v pracovných dňoch v čase medzi 8,00 - 17,00.
Plánované doručenie zásielky na konkrétnu hodinu v rámci dňa nie je možné.

Sobotné doručenie je možné iba vo vybraných okresných mestách a je potrebné ho telefonicky dohodnúť s predajcom v internetovom obchode na bezplatnej linke 0800 140 055.
Spotrebiteľ obdrží telefonické avízo približne jednu hodinu pred doručením zásielky.
Kuriér je povinný doručiť a zložiť zásielku za prvý prah domových dverí. 
Kuriér nie je povinný vyniesť zásielku na poschodie, ani rozbaliť, ani uviesť produkt do prevádzky.
V prípade, že spotrebiteľ nie je zastihnuteľný telefonicky, ani osobne na adrese doručenia, zanechá kuriér písomný oznam o prvom pokuse doručiť zásielku. V nasledujúci pracovný deň bude kuriér doručenie opakovať. Ak sa ani opakovane nepodarí zásielku doručiť, bude vrátená odosielateľovi. V prípade, že príjemca požaduje opakované doručenie po vrátení k odosielateľovi, môže odosielateľ požadovať úhradu dodatočných nákladov súvisiacich s opakovaným doručením.

Náklady na dopravu Reklamovaného, alebo vráteného  tovaru znáša kupujúci, ak sa s predávajúcim nedohodne inak. Náklady na dopravu tovaru smerom k zákazníkovi po vyriešení reklamácie, alebo výmene tovaru za iný znáša predávajúci, ak sa s kupujúcim nedohodne inak.